lördag 29 november 2014

Smeared Ink Weekly DT-project

Finally finished my DT-project for this week using Zombie headshot - I see you Zombie and had a lot of fun coloring it! She looks like a Zombie star, so I had to use the frame from the Nymph rubber stamp set
Everything is colored with promarkers, the frame is printed out three times so that it's a bit raised up and the background for the Zombie portrait is a paper from the Slasher digital paper pack! =)

Added a dp that looks like wallpaper and a yellow paper as the card base. So I hope you will like what I have made! =)


7 kommentarer:

  1. great card Elenor, that is one scary image
    Kevin xx

    SvaraRadera
  2. Fabulous Zombie card Elenor..Loz

    SvaraRadera
  3. Den såg grymt häftig ut!
    Ha en fin 1:a advent! Kramiz!

    SvaraRadera
  4. Den stackars zombien ser inte riktigt frisk ut! Det är ju det som är meningen! Kram och ha en fin första advent!

    SvaraRadera
  5. I can see why she looks like a Zombie! Lol! Good job, Elenor.

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!
    Fint det blev.
    Oj du hade full rulle hela veckan, skönt med en vilodag.
    Fyrkanten jag vek av det runda ska man sätta ett band i och typ ha i granen. Gillar inte den, men det är alltid kul att testa nya saker.
    Har inte kommit till skott än och köpt knäskydd, men ska göra det för ibland gör det så ont när man står och går mycket.
    Våra ringblommor blommar så fint i rabatten fast det var fyra minus i morse.
    Har fått beställning på en snuttefilt med mumin gör den helt vit för den måste kokas i 90 grader till bebisen är en liten prematurbebis.
    Har gått igenom alla mina papper till kort hitta mycket som jag tänkt köpa.
    Panduro har jag nära till nu öppnade i torsdags nära mej.
    Ha det så bra.
    Kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera
  7. Hejsan!

    Jag vill bara tipsa dig om att 00.01 inatt startar min julkalender med tävling varje dag fram till julafton!

    Du får denna kommentaren för du finns med på min bloglovinlista och jag vill gärna ge dig detta tips så du inte missar det.

    Hoppas du kikar in och vill vara med.

    SvaraRadera