onsdag 9 juli 2014

Packa och rensa och packa i värmen!

Står inför flytt så nu packas det för fullt, rensat ut åtskilligt och kört två vändor till second hand än så länge.
Tog itu med förrådet igår tillsammans med killen, så nu har jag gått igenom det. Hoppas få tillgång till förrådet innan den 1/8, men ser inte ljust ut än så länge.
Vi flyttar till större men vill inte ha med mer än det som behövs, så behöver någon bokhyllor så finns två till salu tillsammans med lite annat. =)


Så här såg vardagsrummet ut igår, fått in lite av lådorna i förrådet idag! =)

Hoppas kunna packa lite mer imorgon och ev köra iväg lite mer saker till second hand och en del till återvinningen! =) 



5 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Det är skönt med en flytt och få rensa bland alla saker.
    Jag ger allt jag rensar ut till mina döttrar så får dom sälja på bakluckeloppis dom får in mycket pengar.
    Dags att rensa ur kläder, dyrt att gå ner i vikt. Men jag försöker köpa billiga kläder. Fem kilo har försvunnit från mej och fem kilo när jag gick hos dietisten.
    Härligt med en semestertur innan allt packande. Hoppas ni får tag i killen så ni får flytta in tidigare.
    Hon fick in många gröna rutor ser så fint ut när hon virkat ihop några. Ska låna en bild av henne sen och visa på min Blogg.
    Ha det bra vännen.
    Kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera
  2. Inte lite lådor!
    Tur att det inte är lika varmt i dag, som i går.

    // Kram

    SvaraRadera
  3. Jösses! Ni har skaffat er en del jobb till semestern! Lycka till! Det blir ju såå bra när allt är klart! :) KRam

    SvaraRadera
  4. Jag är bara inne och hejar på en skvätt ;) KRam

    SvaraRadera
  5. Så ni ska flytta ihop, grattis :) Kram

    SvaraRadera