tisdag 26 november 2013

Jerry Williams - The farewell tour


Jag var på konsert i helgen tillsammans med mamma, pojkvännen och hans faster och farbror! Vi satt rätt högt upp och jag hade helt glömt kameran så ni får hålla tillgodo med bilder med max zoom från min mobil. Närbilden på Jerry Williams är från en av de stora dukarna som var bredvid scenen, de hade kunnat utnyttjats mer helt klart. För en man på 71 år så är han jättebra röstmässigt även om hans rörelser inte lika smidiga som förr!








14 kommentarer:

  1. Jerry Williams, ja han kan sjunga han. Tänk 71, det skulle man inte tro :) Kram

    SvaraRadera
  2. Å´din lyckos! Han är ju helt super!! Kramiz

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Han är en duktig gubbe på att sjunga.
    Fotade och lag ut mitt mönster på Bloggen idag.
    Blev sugen på att sy när man såg alla fina mönster, har ju en ny och fin symaskin ståendes.
    Bihålorna är okej.
    Idag har vi fem varma och mulet pratas om att det ska bli regn.
    Bra att man kan återvinna en skjorta och göra förkläde av.
    Ha en bra dag
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  4. Jerry är hur bra som helst,har alltid gillat honom. Såg honom första gången i Malmö Folkets Park 1963. Nej,han är ju inte lika rörlig nu som då men som man säger åldern tar ut sin rätt.Det blev ju fina bilder! kram

    SvaraRadera
  5. God morgon denna torsdag! Jag är också utvald för Fisherman och väntar på leverans! Ska bli spännande...då får vi jämföra sen! kramiz

    SvaraRadera
  6. Han är bra han, tur att du hade mobilkameran till hands i allafall. Kram

    SvaraRadera
  7. Det var så trevligt i Umeå, men alldeles för lite tid! Bara några timmar :) Kram

    SvaraRadera
  8. God morgon i stugan denna fredag! Kramiz

    SvaraRadera
  9. The one and only Jerry! Jag har gått på det mesta han har gjort de senaste åren och jag tröttnar aldrig! Även en rockens mästare blir ju äldre.... Kul att du i alla fall fick såpass bra bilder! Kram

    SvaraRadera
  10. Ja, jag tyckte att min gamla layout hade gjort sitt :) Glad lillajul, vi firar lillajul imorgon här i svenskfinland :) Kram

    SvaraRadera
  11. Jag tror nog att téet ska smaka nog :) Kram

    SvaraRadera
  12. Morn, morn! Så var det då lördag igen! Kramiz

    SvaraRadera
  13. Hej! Jo det är fint, har haft lång ledighet som har tagit sitt slut så kroppen är utvilad. Hoppas att du har en skön helg. Kram

    SvaraRadera
  14. Första advent är här och vi ska tända det första ljuset. Jag hoppas att alla kommer ihåg att släcka det också! Kramar

    SvaraRadera