söndag 20 oktober 2013

Helgens loppisfynd mm/This weekends flea market bargains and more

Jag har varit i Ö-vik i helgen och passade på att besök två loppisar, Sök och finn + loppisen i hamnen! =)

I made this bargains while visiting two flea markets in Ö-vik this weekend! =)

Dessa fynd gjorde jag där:



Sedan hittade jag en japansk tecknad film, en cd med Pink och en present på rea på Åhléns! =)

I also found a japanese movie, a cd with Pink and a gift for a friend on sale in Åhléns! 

Förutom loppis så passade jag på att köpa en present till mamma, myssockar med Hattifnattar på, åt en god varm macka med rökt lax på Reuterdahls och gick på hockey med killen! =) Hann se en film efter hockeyn också, The Numbers Station med bla John Cusack! Den var helt okej, kanske inte hans bästa film.

Besides the flea market visits I bought a gift for my mum, cosy socks with a character from Momin on them, ate a yummy hot smoked salmon sandwich at Reuterdahls and went to a hockey game with my boyfriend. =) We also saw a movie called "The Numbers Station" with John Cusack! It was okay but not his best movie!

8 kommentarer:

  1. Great find Elenor. I love visiting the flea markets.Loz

    SvaraRadera
  2. Den gröna lilla ugnseldfasta byttan känner jag igen! Jag har nog en liknande som jag har efter min mamma! Fina fynd! Kram

    SvaraRadera
  3. Riktiga fynd och en härligt fin dag! Kramiz

    SvaraRadera
  4. Härliga fynd, man kan hitta så mycket roligt på loppis :) Kram

    SvaraRadera
  5. Nu har skam gått på torra land. Vi har haft 15 grader och sol idag. En kort dag, men varm. Hoppas det fortsätter länge! Kramar

    SvaraRadera
  6. Aaahhh, wish I lived closer to the flea market!! Loving your purchases especially the green ceramic pot with holder; looks very antique and beautiful.
    Hugs,
    Asmah

    SvaraRadera
  7. God morgon denna onsdag! Här har vi denna morgon +13,5! kramiz

    SvaraRadera
  8. Hej vännen!
    Det var fina fynd du har gjort. Grytan med lock har jag en liknande som är gul.
    Mysig helg du hade.
    I morse när jag gick upp vid 6 var det 10 varma grader. Men i går var det nästan så man blåste bort och så regna det hela dagen.
    Då får vi hoppas på att snön håller sig borta så ni hinner fixa klart med allt.
    Igår såg jag en rolig grej vad man kan göra med en skjorta, ett förkläde.
    Idag kommer dom och mäter elen. Hmmm var ju flera månader sen det var klart.
    Ha en bra dag.
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera