torsdag 16 maj 2013

Första maj + vår fina dag idag

Jag var ute i det fina men blåsiga vädret på först maj och tog några kort, detta är det som jag blev mest nöjd med! =)



Idag har det varit jobb hela dagen, hann sitta ute lite på en rast och njuta av solen, så det var skönt! Sedan blev det att cykla upp till torsdagsmiddagen, så har fått en hel del motion + levererade mätstickan jag hittade till dem på loppis! Fortfarande ca 14 grader ute, roade mig med första frukosten på balkongen imorse också! =) Då var det 20 grader i solen men bara 6,5 i skuggan!

10 kommentarer:

  1. Vilket fantastiskt fint kort! Så vackert!!
    Även här fick vi en sommardag igår, underbart! Kramiz

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Fint foto.
    Tack, hon spar på alla kort som jag gör.
    Jag gick och kika på kort i vår Tobaksaffär igår, vilka priser det är. Kikade på studentkort hur blomman ser ut på mössan. Fundera på att virka en om studenkortsmössan blir bra.
    Vi har invigt balkongen med en middag. Vi får sol vid tretiden.
    Igår såg jag att mina luktärter börja spira.
    Var inte varmt här igår var ute och gick en timme och jag frös.
    Ska se om jag kan ta fram min cykel. Tur att vi har garage med tvättplats så man kan tvätta cykeln.
    Var så många sjuka igår så det blev ingen kurs.
    Ha en fortsatt bra dag.
    Kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera
  3. Jättevackert foto, maj är en underbar månad och de sista dagarna har erbjudit fint väder med, det skall bli varmt i helgen sägs det. ha en fin helg. Kram

    SvaraRadera
  4. Jag måste hålla med dig. Fotot är underbart vackert. Det är suveränt med den sommar som har kommit! Kram

    SvaraRadera
  5. Ja, Nasonax kan ge sköra slemhinnor i näsan så det passade inte för dig. Lomudal har också fungerat rätt bra för min del. Kramiz

    SvaraRadera
  6. Stunning photo of the beautiful tree and clouds behind Elenor..Loz

    SvaraRadera
  7. Hej vännen!
    Tack, satt och lekte med bilder tog bara en som jag har sparat.
    Idag är det så kvavt, mulet och 19 varma grader. Igår var det en fin och varm dag.
    Idag har jag huvudvärk sån som jag brukar få när det är åska på G.
    Ska göra den andra glasstruten klar och fota dom och lägga ut på bloggen. Gjorde mjukglasstruten klar igår.
    Dom luktärterna jag satt frö av blir inte så höga helst vill jag få tag i låga dom är så fina.
    Hoppas du känner dej bättre i huvudet idag.
    Ha en fortsatt bra dag.
    Kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera
  8. Vilket läckert träd, coolt foto :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  9. Jättefint foto!
    Vad härligt med frukost på balkongen, även om 6,5 grader i skuggan låter lite kallt. Tur solen värmer så bra som den gör :)

    Kramisar

    SvaraRadera
  10. En härlig bild!Hoppas att ni har lite värme. Här är det ganska skönt väder när det inte blåser. kram

    SvaraRadera