onsdag 28 november 2012

Shoppade på julmarknad igår - med bilder =)

Igår sopade jag lite på Särskolans årliga julmarknad, de har varit flitiga och gjort en massa saker och några fick komma hem till mig! =)

Det verkar inte funka att lägga upp bilder idag heller, inte för mig i alla fall! Så de kommer ett senare tillfälle! Om någon har tips så skriv en kommentar!

Det jag köpte var blåbärstryffel, en liten julgrupp, en fin påse med Umeå tryck, aronia gelé och en ljushållare monterad på återvunnen träplanka, snygg och det är en julklapp! =)







11 kommentarer:

  1. Vad kul med julmarknad, det var många år sedan jag var på en.
    Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med problemet med bilderna.
    Tack för välkommandet tillbaka.
    Kram =)

    SvaraRadera
  2. Jag hade problem med det ett tag bytte då till Google Chrome, men nu är jag tillbaka i Explorer vilket funkar bättre än Chroome just nu. Kramiz

    SvaraRadera
  3. dom är så duktiga som går i särskolan. :)Kul att köpa saker och se hur glada dom blir! :)Kram

    SvaraRadera
  4. Fy Farao vad tråkigt när bloggar strular... det brukar också vara svårt att få kontakt med supporten, tyvärr ! Kram

    SvaraRadera
  5. Vilka fina inköp du gjorde! De bästa julinköpen görs alltid på marknad, där får man varor med SJÄL i :) Kram

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!
    Jag har problem med bilder - foton. När jag använder Firefox fungerar allt bättre.
    Jag har svårt att se bilder på andras bloggar men går jag in på Firefox kan jag se.
    Mycket du fick hem från deras julmarknad.
    Det var en envis snuva du har åkt på. Tärnan snart klar är hår och montering kvar.
    Trodde snön skulle försvinna men det blev jö minusgrader och halt.
    Ha en bra kväll.
    Krya på dej kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera
  7. Se där ja, nu var det bilder! Aroniaglögg har jag smakat men inte gelen, den är säkert god! Kramiz

    SvaraRadera
  8. These are Fantastic Elenor..Loz

    SvaraRadera
  9. Jag önskar dig en riktigt fin advent. Hoppas ni inte drunknar i snön och fryser ihjäl däruppe. Kramar

    SvaraRadera
  10. Så du hittade dina ljusgirlaner till sist...Ja, den som söker finner, heter det ju...hihihi...Önskar dig en riktigt fin 1:a advent! Kramiz

    SvaraRadera
  11. Fina inköp du gjorde och vilka fina bilder du visar!kram

    SvaraRadera