torsdag 22 november 2012

Höstljus/Autumn lights

Höstljus/Autumn lights!

 Ca 1000 ljuslyktor/Around a 1000 candleholders! =)




Strålar som skiftar färger/Beams that changes colors!



Jag på gloriabänken, är två glorior på varje bänk! Me sitting on the Halo bench, an older installation that is permanent now! Two halos on each bench! =)
 

Blommor i vinterskrud/ Winter flowers




Lev = Live!



En strålande utsikt/A shining view is this one called!




 Detta är några av Höstljusen som visades förra helgen./These are some of the Autum lights that were showcased last weekend! =)


11 kommentarer:

  1. What a beautiful angel you make!!!

    SvaraRadera
  2. What a super display of lights and colour.

    SvaraRadera
  3. Så vackert :) Där hade jag gärna varit.
    Hoppas att du får en fin helg. Jobb för mig. Kram

    SvaraRadera
  4. WOW! Vilka underbara bilder. Bättre i verkligheten förstås :) KRamar

    SvaraRadera
  5. Men å´så fint! Vilket skådespel detta måste vara! Kramiz

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!
    Så fina foton. Härligt att din stad fixar så fint.
    Mina ljus jag får se blir granen som tänds nästa helg. Såg att granen kom igår.
    Tack, min Lucia jag virkar går det sakta med är piller är så smått att virka ljusen.
    Nu är det slut med det fina vädret regnar nästan dygnet runt.
    Blev inte mycket virka för mej hjälpte flera som körde fast på alla förkortningar.
    Ikväll ska vi gå ut med döttrarna med familjer och äta.
    Ha en fortsatt bra dag.
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  7. Godmorgon i stugan denna söndag! Kramiz!

    SvaraRadera
  8. Jag säger bara WOW! :) va lite ljus kan göra! :D hihi Hoppas att du har haft en bra helg!! Kramis

    SvaraRadera
  9. Det där var verkligen fint. Finns det bara hos dig? Eller är det några som åker omkring med en show?
    Jag vet inte om du kommer ihåg mig (starling). Jag bloggad förut och då hade vi bloggkontakt. Jag slutade för två år sedan ungefär. Men nu tar jag upp bloggandet igen och hoppas att vi ses på bloggen igen.
    Jag kommer ihåg alla dina fina kort som du gjorde. Sen kanske jag kan få lite boktips, jag har för mig att du var med i en bokcirkel.
    Kram starling =) (memento vivere)

    SvaraRadera
  10. Så otroligt vackert. Ljus är ljus, det kommer man inte ifrån, särskilt inte såhär i höstmörkret :) Kram

    SvaraRadera