onsdag 21 november 2012

Digistamps4Joy Challenge #55 - Giving Thanks

Challenge #55 for Digistamps4Joy is all about Giving Thanks, it can be for anything, for your family, your pets, friends and so on!
This reminder post is made by Team B, so stop by and look at all the new cards we posted today!

I made this card with the Urchin Angel for my card and I'm thankful for the angels that are watching over me, like my grandparents! =)


This challenge ends on Dec 4th, so you still have time to play, you can submit up to 3 entries per person! =)
The randomly drawn winner will win THREE images of your choice from the store, and 2 runners up 1 image each.  
Of course, if you use a Digistamps4Joy image, you could win the big prize of $10 of images, and could be chosen as our Guest Designer!

I'm adding this card into the following challenges:






18 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Fin skyddsängel du har gjort.
    Vad jobbigt det var att fixa mitt rum tömma allt men som tur var hjälpte min gubbe mej. Kan du tänka dej jag lag tillbaka allt som jag hade det tidigare.
    Trivs bättre i rummet nu.
    Igår gick jag och klippte mej kort förr var det till axlarna.
    Har inte börjat med kortet än men det finns i tankarna hur jag tänker göra.
    Jag är bjuden på Tupperwareparty på torsdagkväll.
    Vad är höstljusen?
    Idag har vi sol och 6+ nu så jag ska njuta av en promenad innan jag gör något annat.
    Ha en bra dag.
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  2. Love this sweetheart, such talent!

    SvaraRadera
  3. Such a gorgeous image elenor !!

    SvaraRadera
  4. Hej Ellis... Du är så himla duktig och producerar kort i parti och minut . Det måste bli himla dyrt för dig! Kramar

    SvaraRadera
  5. Nämen så fin! Och så speciellt motiv :) Kram

    SvaraRadera
  6. beautiful card Elenor.

    greetings karin

    SvaraRadera
  7. Adorable card and image Elenor..Loz

    SvaraRadera
  8. Vilken fin liten ängel! Du gör så jättefina kort! Kramiz

    SvaraRadera
  9. Hej vännen!
    Tack, gillar perlmaker, så det måste jag köpa flera av.
    I mitt pysselrum sitter jag nu så jag ser dörrhålet.
    Vad mysigt med höstljus som dom fixar hos dej.
    Lite ovant när håret är kort men det känns skönt.
    Kollade runt på priser hos frisersalonger vi har ett litet centrum det finns fyra. Priserna variera mellan 200 - 400. Jag valde hon som var billigast.
    Ska iväg på kursen idag och håva in pengar.
    Ha en bra dag
    Kram från Gun-Britt
    Idag har vi 6+ och regn.

    SvaraRadera
  10. Riktigt fint! :D SV: Jasså, det gör du rätt i! Himla bra avslut. :) Nää, ingen snö än. :P hehe Kram

    SvaraRadera
  11. Vilken söt ängel, ser så oskyldig ut.
    Vädret ser inte ut att vara bättre här, det är grått med regn varje dag nu. Kram

    SvaraRadera
  12. This is gorgeous what a sweet image too Thank you so much for joining us at The Crafty Sentiments Designs Challenge
    “THANK YOU CARDS ”
    Your card is fabulous well done and good luck Hugs Elaine .

    SvaraRadera
  13. Gorgeous card and image Ellis !! Thanks so much for linking us with us at Crafty Sentiments Designs this week !!

    hugs Diane xx

    SvaraRadera
  14. How very sweet this image is and love your soft colors. Thanks so much for playing at CRAFTY SENTIMENTS DESIGNS this time:)

    SvaraRadera
  15. She is sweet, really a cute card. Thanks for sharing at For Fun!

    SvaraRadera
  16. Darling card, I love the sweet image you used! Thank you for joining us this week at the Crafty Sentiments Designs Challenge. I hope you play along with us again soon!

    Jackie, Crafty Sentiments Designs DT

    SvaraRadera
  17. Wonderful thank you card. So sweet
    Thanks for joining us at crafty sentiments this week
    Lisa x

    SvaraRadera
  18. What a sweet image you have used on this card. Thank you for sharing this with us over at the Papercraft Star.

    Anitra

    SvaraRadera