onsdag 19 september 2012

Firat min dag =)

Började min födelsedag med att försova mig men hann öppna ett kort, slänga i mig fil och ta mig till jobbet! Strax innan jag cyklade iväg så ringde en kompis och sjöng för mig, det var trevligt! =)
Jobbat på hela dagen, fick fika efter lunch av en arbetskompis, aldrig fel med det på födelsedagen!
Cyklade ner på stan efter jobbet, hade fått presentkort via Wrapp på Indiska tidigare så det blev en snygg grön ljuslykta för det! Det andra var på EM, ska dit framöver och kolla! =) Det tredje var på Synoptik, köpte ögondroppar för det, så får se om de är bra!
Sedan om till Superteg och hämtade present från pappa, middag hos mig med mamma och syster +  tre Lilla Skrällen från Olles! =)

Vd 18-tiden kom min kusin, då blev det paketöppning, fika och en massa prat, så har haft en fin födelsedag! Hann få lite samtal efter det och fått massor med födelsedagshälsningar via FB, sms och muntligt + lite kramar! =)

Här är en översiktsbild på presenterna från idag:


10 kommentarer:

  1. Å så mycket presenter och frånsett att du försov dig så tycks du ha haft en fin födelsedag...God fortsättning på ditt nya levnadsår! Kramiz

    SvaraRadera
  2. Får väll Gratta i efterskott, titta in på min blogg så kan du vara med på en utlottning av ett sött litet Kakfat eller 3 våningsfat till att ha lite Scrappsaker på :)

    SvaraRadera
  3. Sången var väl ingen skönsång direkt! :D
    Inte lite paket!

    :D

    Verkar ha varit en bra dag!

    // Kram

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Härlig födelsedag, mysigt att bli så Grattad med massa fina presenter. Mindre kul att försova sig.
    Grattar honom från dej på lördagmorron innan han åker. Han ska iväg och tävla med linstyrt plan. Så han får ha kalas med smörgåstårta en annan helg.
    Ogillar kläder som sticks var en hel del ull i garnet, det blev nästan 100 kronor billigare med det garnet jag köpte.
    Idag blir det kurs har börjat med en halsduk stora stickor och med 3 nystan blir så mjukt.Hoppas den kommer att värma någon.
    Ha en bra dag och kväller.
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Varsegod för present och kort.
    Tjejen som berätta att hon varit hemlös frågade igår om hon kunde få raggsockorna jag sticka till dom hemlösa. Men dom fick hon e,j men har lovat sticka ett par till henne.
    Halsduken jag gör blir bra tycker jag. Har börjat om och stickar med nr 10 på stickorna och 3garnnystan.
    För en stund sen börja det regna så jag hoppas det har gått över så han kan åka iväg i morron och tävla. Han tackade för lycka till han fick av dej.
    Har hållit på med massa saker idag så datan har fått vila.
    Nu har vi 8+ i morse var det bara 4+.
    Ha en fortsatt bra kväll.
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  6. Herre jösses. Jag glömde! Ett jättegrattis i efterskott! Kramar

    SvaraRadera
  7. ♬ Happy Birthday to you. ♬

    ♪ Happy Birthday to you. ♪

    ♬ Happy Birthday dear Elenor. ♬

    ♪ Happy Birthday to you! ♪

    I hope you had a wonderful day!

    Hugs,
    Snoopy :D
    Snoopy's Homemade Fun

    SvaraRadera
  8. Hörrö du du... Nu ljuger du allt!!!

    Du är inte alls 37!!! :)Så det måste du ändra!

    // Kram

    SvaraRadera