onsdag 18 juli 2012

Digistamps4Joy Challenge 46 - What's your weather?

A new challenge is up at Digistamps4Joy called "What's your weather?" and this time it's only for 7 days, so you have a week to show us what your weather is like right now! =) 

I used the "Gardening is a pain" for my card, but in my case it's not a pain just joy, although my back can hurt a bit sometimes too! 
My garden is on my balcony and I'm dragging my watering can out and in instead of a hose! =)

The text on my card says "My summer" in swedish! =)


17 kommentarer:

  1. beautiful card Elenor.

    greetings karin

    SvaraRadera
  2. Such a lovely card!

    Greetz Amanda

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Fint sommarkort du gjort. Härliga färger.
    Var en som ville köpa tårtan och bakelsen.
    Var in på Önska och kika då kunde man efterlysa om man sakna något. Mejlet gick ut till alla Önska butiker, skulle passa bra och skriva och höra med dom söta grisklämmorna.
    Här har det varit blixt och dunder idag. Trodde att åskan försvunnit så vi skulle handla och posta brev precis när jag fick i brevet så kom det en blixt som lyste upp mycket mullret kom på en gång. Lovar att jag flög in i bilen och vad gör jag slår i den onda foten.
    Tidigare har jag övervintrat smultron på balkongen hade dom sittandes i en gammal låda i trä som det stod socker på. Bra när man kan hitta saker man vill ha till ett bra pris.
    Ha en bra kväll.
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  4. Jag har inte vattnat ute en enda gång den här sommaren...det har vår herre sett till ;) KRamar

    SvaraRadera
  5. LOL that looks like me sometimes!!!! Great card Elenor!

    SvaraRadera
  6. Kul med en artistkväll, vi hade Lisa hos oss förra veckan. Ikväll har vi Darin på plats :) Hoppas att du får en fin Torsdag. Kram

    SvaraRadera
  7. Hej vännen!
    Jag gillar också borstnejlikor. Finns en till växt fast det är en höstblomma har jag för mej har inte sett sån på flera år. Var aster med mindre blommor och växte som buskar.
    Jag gillar att äta tomater och sallad på hårt bröd.
    Solen visa sig här på kvällen. I morse var det bara 9+ man kan ju inte tro att det är sommar.
    Smällde i foten mycket i bilen. Sen klanta jag till det och sparka in i dörrposten när jag skulle stänga dörren till lägenheten i går kväll.
    Ha en bra dag
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  8. Godmorgon! Fin bild, men denna sommar har det nog inte behövts någon slang för att vattna...det vattnar sig självt i hela vårt land! Kramiz

    SvaraRadera
  9. Kortet är jättefint, hon ser ut att vara mån om sina blommor, kanske hon har den solen vi behöver för att kunna vattna blommorna. Kram

    SvaraRadera
  10. Hej vännene!
    Springer in i allt med den onda foten. Hissen dumma sig och gick inte ända ner igårkväll. Så det blev den onda foten som fick en smäll. Man tror ju att hissen är på samma plan som golvet när den stannar. Den har stannat mellan våningar så nu är det jag som går i trappan.
    Låter så mysigt med era middagar.
    Skulle köpa stickers på Lidl idag när jag hitta dom var dom modell större. Inget att ha på kort.
    Dom har lovat regn och åska hos mej än så länge är det sol och kvavt.
    Tack, har gjort många såna servettställ och gett bort.
    Funderar på att sätta mej med en stickning ikväll och se friidrott.
    Ha en bra kväller.
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  11. NU har det fina helgvädret landat här. Hoppas det finns hos er också.Önskar dig en fin helg! :) Kram

    SvaraRadera
  12. Godmorgon i stugan! Allt bra här, fast vädret blev precis som marsvädret sa...det ska bli ett par bra dagar nu, men vi sticker iväg på en akutresa till vårt Side idag! Hoppas i alla fall att det varit lite bättre väder hos dig! Kramiz

    SvaraRadera
  13. Hej vännen!
    Tack, hoppas den här produkten blir lätt att hitta. Nu har jag lärt mej att se vilka butiker man ska söka i.
    Kul om Lidl öppnar, mycket bra man hittar där mellan varven som passar till oss som gör kort.
    Det är nio våningar så hissen används flitigt dygnet runt.
    Men jösses vad texten blev konstig igår när jag skre hos dej och stora bokstäver gjorde inte jag. När jag skrev igår så hoppade det hela tiden. Undra vad som har hänt ser att texten är lika busig med andra.
    Alltid kul när man hittar bra att ha saker.
    Skulle sett Friidrotten men då sussa jag feber och förkyld har jag inte varit förkyld på hela vintern vill jag inte vara det nu heller.
    Ha en fortsatt bra dag.
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  14. Hej vännen!
    Tack, rita av en groda på grönt papper och satt fast med häftkuddar på det vita kortet.
    Jag mår bättre är nästan kurant.
    Var en dag igår som jag vila mycket och sov. I morse bakade jag en sats med vanilj och en med chokladmuffins.
    Idag när solen är framme då blåser det. Är ju ingen sommarvärme. Kom på att det är fruntimmersveckan nu. Snart börjar väl rötmånaden oxå. Du ska se att det fina vädret blir säkert när skolorna börjar.
    Får man se dina fina fynd?
    Ha en bra dag
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  15. Vad konstigt igår när jag kika var det flera inlägg som såg konstiga ut med stora bokstäver och ord som inte passade i meningarna.
    I dag ser alla ut som dom ska.
    Kram

    SvaraRadera