tisdag 8 maj 2012

Jobbkonferens på Birka Paradise

Åter hemma efter två dagars konferens på Birka Paradise, vi flög ner igår morse och kom hem ikväll!
Har haft en hel del möten, lite föreläsningar och yrkesträffar. Roligt att träffa de andra som jobbar med samma elever, var både gamla och nya ansikten från de övriga tre skolorna!

 Bild lånad från Birkas hemsida!

11 våningar högt är Birka Paradise med ett joggingdäck överst, det var bra att promenera på när frisk luft behövdes! Sedan fanns Spa mm, men det hanns inte med, annars hade jag bokat in massage! =)
Väldigt god mat var det också, blev lite fisktema båda dagarna, så b l a testat lite nya sillvarianter och ätit havtornspannacotta för första gången.
Idag fick vi som valde fisk detta: Stekt lax med potatis och grönsaker i mustig skaldjursfond med aioli, väldigt gott! =)
 
Lite dans testade några av oss på igår, men av de två banden var det bara ett som var hyfsat bra, så blev tre danser för mig endast, hade inte med bra skor för underlaget direkt!
Så nu tillbringar jag kvällen med att uppdatera mig på mail och ska försöka svara på lite kommentarer, men nu behövs det minst en kopp te. En snäll mamma hämtade mig och hade köpt med sushi, så fick en avslutande god middag med fisktema, igen! =) 
Bilder kommer så småningom, måste ladda upp dem från mobilen först!

1 kommentar: