söndag 8 januari 2012

Craftng with Jack - Anything goes with a CWJ image

The new challenge for Crafting with Jack is active now and this one is a "Anything goes with a CWJ image"!
We in the design team got to choose the image we wanted to work with and I used the beautiful dress and made a "Dressed for success" card! =)
This challenge ends on January 27th, so you have plenty of time to play and you can find freebies here or join Crafting with Jack on CDAC!

Den nya utmaningen hos Crafting with Jack är aktiv nu och detta är en "Allting funkar men med en CWJ bild"!
Vi i designteamet fick välja vilken bild vi ville jobba med och jag valde den vackra klänningen och gjorde ett "Klädd för succé" kort! =)
Denna utmaningen slutar den 27:e januari, så ni har gott om tid att vara med i den och ni kan hitta freebies här eller gå med i Crafting with Jack på CDAC!




7 kommentarer:

  1. Tänk om jag hade den figuren - vilken Nyårspingla jag skulle bli! :)

    SvaraRadera
  2. Great card Elenor - love the hanging dress image and great matching sentiment!!

    SvaraRadera
  3. Great design!! Love it

    Shelby

    SvaraRadera
  4. Säkert succé med den "blåsan"...snygg! Kallt här idag med -9 grader! Kramiz

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Snyggt kort.
    Har bara ynka 15 cm kvar på halsduksringen.Funderar på att göra ett par pulsvärmare oxå.
    Ska beställa garn till den vita mössan idag.
    Ska bli spännande att göra för man stickar tofsen oxå.
    Satt och slökolla på skidor igår då såg jag många i publiken som hade stickade - virkade mössor med skärm.
    Var så segt hela dagen igår kommer nog att bli en sån dag idag oxå, kunde inte sova inatt för jag hade sån värk.
    Börjar du jobba idag?
    Kramen från Gun-Britt

    SvaraRadera
  6. Den klänningen skulle jag nog inte kunna krångla på mig ens om jag försökte ;)

    En liten fråga för mig som inte vet så mycket om dessa utmaningar. Är det någon sorts tävling?Kan man vinna nåt?

    Kramisar

    SvaraRadera