torsdag 17 november 2011

CDAC Progressive freebie challenge 7 - Third project

When I did my first project for CDAC Progressive challenge 7 with two images I got a bonus since the first 20 to enter a non card project would get it! =) So we got this lovely image from Digistamps4joy and this is how my card turned out:

När jag gjorde mitt första projekt för CDAC progressiva utmaning 7 med två bilder så fick jag en bonus eftersom att de 20 första som bidrog med ett projekt som inte var ett kor skulle få den. =) Vi fick denna fina bild från Digistamps4joy och så här blev mitt kort:


20 kommentarer:

  1. LOVE IT!! Thanks for making my little Thanksgiving image come alive, Elenor and entering it into the CDAC Progressive Freebies Challenge, round 7!
    Jen Leeflang
    CDAC PC DT

    SvaraRadera
  2. Vilket käckt o roligt kort! Kramiz

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Så många fina kort du har gjort.
    Tack. Det kortet blev bra, hon blev jätteglad för det.
    Fick nästan panik i morse när jag kom på att julen närmar sig och jag inget julkort gjort. Skickar många kort men alla får inte kort som jag gjort.
    Hoppas du hade en mysig kväll när ni hade middag igår.
    Jag spela BingoLotto. Ångrar mej hade kunnat gjort något roligare för det var i två timmar.
    Lite kallt här är -2 och mulet.
    Önskar dej en bra dag
    Kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera
  4. Vilket sött kort, det blev som en ¨fågelskrämma :) Kram

    SvaraRadera
  5. Great card Elenor - love the sunflowers!

    SvaraRadera
  6. Godmorgon i stugan denna lördag!! Riktigt milt o fint här så idag blir det fönsterputsning! Nästa helg har vi ju redan advent!
    Cesare i final...hoppas du vill skicka ett sms eller två på honom! kramiz!!

    SvaraRadera
  7. Hej vännen!
    Jag måste kolla upp mitt material så jag kan börja göra julkorten snart.
    Tack för att du tycker tavlan är fin.
    Vi har varmt idag är +7, sol och nästan molnfritt. Såg att det skulle bli snö norröver.
    Jag som har en massa att göra har lovat att jag ska virka en lucia, tärna och stjärngosse. Har varit mönster i Allers.
    Önskar dej en bra dag.
    Kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera
  8. Hej på dig vännen:)

    Vad mycket fint du har hunnit med i veckan vännen:) Du har verkligen inte legat på latsidan den saken är säker:)

    Hoppas att du mår bra och har det bra och att veckan som varit har varit en bra vecka för dig:)
    Vädret här har varit riktigt tråkigt regnigt och mörkt hela veckan fast i dag så har solen hälsat på och det gillar jag:)
    Men det har blivit kallare och kallare och det tycker jag verkligen inte om!!!
    Längtar massor efter sol och värme puh !!!

    Ha det bäst och önskar dig en underbar lördag och helg:) Var rädd om dig !!!

    Massor med kramar från Lilla vännen Inger ♥:)

    SvaraRadera
  9. Great design and your coloring is wonderful! Thank you so much for playing the CDAC PROGRESSIVE CHALLENGE

    Shelby

    SvaraRadera
  10. Hoppas att du fick det bra på dansen :) Kram

    SvaraRadera
  11. Godmorgon i stugan denna söndag! Hoppas du får en fin dag! kramiz

    SvaraRadera
  12. Hej igen på dig vännen:)

    Tusen tack snälla gulliga du för dina ord om mina nåldynor:)
    Nålarna med löv på budade jag på en sälj säit på nätet och hade tur att få dom:)

    Å nej vad tokigt att höra att du har haft huvudvärk och varit trött inte kul att höra !!!
    Skönt att du har piggat på dig så att du kunde ha trevligt i går och att du kunde vara med att dansa:) Man behöver sådant för både kropp och själ :)
    Du hade fullt upp i går med din mamma och syster men det lät som ni har haft det mycket trevligt:)
    Jag var på en mycket trevlig middag i går med min kära sambo hos goda vänner:) Mycket god mat, dricka och underbart sällskap kunde inte bli bättre så MYCKET TREVLIGT:)

    I dag så kommer min kära dotter, svärson, svär far och hans fru och Henrik sina båda barn på middag hit:) Vi ska fira min styv son Andreas som fyllde 15 år i fredags:)
    Inte klokt vad tiden bara flyger i väg puh !!!

    Så är säker på att jag får en mycket trevlig söndag också så denna helgen har jag tur :)

    Ha det bäst och önskar dig en underbar söndag och vecka som kommer:)

    Massor med kramar från Lilla vännen Inger ♥:)

    SvaraRadera
  13. Ja nu har det kommit upp lite mer av denna inramningen på efit, maten står i ugnen och snart tar jag itu med handarbetet igen. Hoppas att du har haft en fin Söndag. Kram

    SvaraRadera
  14. fint som vanligt, ha en fin kväll nu

    SvaraRadera
  15. ...och blommorna där är så väldigt fina och sommaraktiga också... kram

    SvaraRadera
  16. Så färglada och härliga kort du gjort!
    Det är nog lite i den riktningen jag också är på väg. Har så mycket saker och mer köper man ;)

    kramisar

    SvaraRadera
  17. I love this card, Sunflowers are always fun to work with. the green and blue paper real make it pop.

    SvaraRadera