lördag 1 oktober 2011

CDAC Progressive challenge 4 - First card

Here is the first card I made for the new round of the Progressive challenges at CDAC! =)
The image is from Sew Many Cards Digital Designs and Bailey is a cutie! 
Had to add a Halloween sign too, it's from Digital Delights so hope it's okay although it's a non Progressive challenge image! =)

Här kommer det första kortet jag har gjort för den nya rundan av den Progressiva utmaningen hos CDAC! =)
Bilden kommer från Sew Many Cards Digital Designs och Bailey är så söt!
Jag lade till en Halloween skylt också som inte är en av bilderna från den Progressiva utmaningen och hoppas det är okej! =)

8 kommentarer:

  1. Very cute creation and awesome coloring! So glad you are enjoying the new images! Thanks for joining in another fun round at the CDAC Progressive Challenge!

    Darlene
    CDAC Board

    SvaraRadera
  2. Such a cute Halloween card. Awesome coloring.

    SvaraRadera
  3. Oh so cute!!! Love all the Halloween things that are popping up on everyone's blogs!!

    SvaraRadera
  4. Oh this is so cute Elenor, you have coloured it beautifully...
    Love ~ Lady Anne xx

    SvaraRadera
  5. Han ser lite ledsen ut för att det blir Halloween, precis som jag! ;) Kram

    SvaraRadera
  6. Sött kort! Tänk att det snart är Halloween!

    sv: kul att du gillade musikvideon! =)

    Oj, ja det förstår jag. Jobbigt att gå på begravning. Hoppas jag inte behöver göra det på länge. <3

    SvaraRadera
  7. So cute! Love it! Thank you so much for playing the CDAC PROGRESSIVE CHALLENGE

    HUGS!!
    Kim
    CDAC Progressive Challenge DT

    SvaraRadera