tisdag 28 juni 2011

Michelle Perkett Studio "All in the ocean challenge"

The new challenge at Michelle Perkett Studio is called "All in the ocean" and I used her new mermaid Tiffany that's on her way to a birthday party! =) I made a wave and the used a lovely green paper I got somewhere with swirls that two butterflys are resting on! =)
Don't forget that you have to use one of Michelle's image to join the challenge!

Den nya utmaningen hos Michelle Perkett Studio heter "Allt i havet" och jag använde hennes nya sjöjunfru Tiffany som är på väg till ett kalas! =) Jag gjorde en våg av blå cardstock och använde ett superfint grön papper med swirls på som två fjärilar vilar på! =)
Glöm inte att ni måste använda en av Michelle bilder för att kunna vara med i utmaningen!

5 kommentarer:

  1. This is great Elenor - love the new Tiffany image and the butterfly charms are cute.

    SvaraRadera
  2. Underbart kort! =)

    sv: Vad kul att du hittade in hos mig igen! Det var ett tag sen jag kikade in här också. Men måste nog bläddra i ditt arkiv för att titta på kort du gjort. Min kille fyller nämligen år på lördag och jag tänkte göra något speciellt. Man får så mycket inspiration från dig! =)

    SvaraRadera
  3. Jättefint!! Här är det sommar denna dag...har vi tur så kan det hålla i sig även i morgon! Kramiz

    SvaraRadera
  4. Oh, I love this Elenor! Beautiful coloring and I love your wave and the scrolls are lovely along with your pretty butterflies! Thank you for your amazing creativity for our challenge this wee!

    Hugs,

    Michelle

    SvaraRadera