tisdag 17 maj 2011

Michelle Perkett Studio "Say it with die cuts"

Michelle Perkett Studio's new challenge is called "Say it with die cuts" and that gave me a reason to use my first spellbinders, yay! =) I used the image "Sleepytime Fairy" for this wonderful card, the word "dream" comes from Ginger's House! The other I wrote in word and printed out!
Don't forget that you need to use one of Michelle's images to be eligble in the challenge!


Michelle Perkett Studio har en ny utmaning som heter "Säg det med die cuts" och då fick jag en anledning att testa mina nya spellbinders som jag köpte på rea! Jag använde bilden "Sovdax älvan" och ordet "dream" kommer från Ginger's House, den andra texten skrev jag ut via word!
Glöm inte att ni måste använda en av Michelles bilder för att kunna vara med i utmaningen!

9 kommentarer:

  1. This is so cute Elenor! Love how you have used the new image! Gorgeous!

    SvaraRadera
  2. Vilken söt liten älva!!!

    SvaraRadera
  3. Är det inte dags så säg - att gå och lägga sig....? Kram

    SvaraRadera
  4. Beautiful card Elenor. I love the sentiment, it is adorable. Have a great day, Shelley

    SvaraRadera
  5. Så söt hon är den lilla älvan! Fint kort! Kramiz

    SvaraRadera
  6. Oh, Elenor, this is beautiful, I love the colors and your sentiments are perfect! So sweet! Thank you for your lovely inspiration for our challenge this week!

    Hugs,

    Michelle

    SvaraRadera
  7. Gusingen vad söt älva, kortet är jättefint.
    Är du fin i håret nu?
    Var kul hos dietisten igår. Gymnasten stod och läste på ett blädderblock, trodde man skulle kunna fråga henne om träning. Fick reda på av henne att man inte behöver remiss för att komma till en gymnast.
    Kramar och ha en bra dag

    SvaraRadera
  8. Du ser.. Rea, det är fin fina grejer det ;)
    Jag halkade dit på rean på Halens. Ett paket med 6 plagg är numer på väg hem till mig ;)
    Och jag som inte skulle. Man får väl se det så att jag egentligen inte shoppar den här månaden. Räkningen kommer ju inte förren nästa ;)

    Hoppas du hafte en bra dag
    Kramisar

    SvaraRadera
  9. This is so adorable Elenor.

    Hugs,
    Deb

    SvaraRadera