måndag 4 april 2011

EtsyInspired Challenge #133 {Baggage Co.}

Detta är första gången jag är med i denna utmaningen hos EtsyInspired Challenge och inspirationen får man från olika Etsy affärer och denna gången är det hos XS Baggage Co. som vi hittar den. Där fanns det många underbara saker att kika på och fantastiska mönster! =) Jag valde detta mönster:

This is the first time I'm entering this challenge at EtsyInspired Challenge and the inspiration comes from different Etsy stores and this time it's at XS Baggage Co. that we find it! They had lot's of wonderful things to peek at and fabulous patterns. =) I choose this pattern:






 Motivet kommer från Wax Fruit Company och det är en körsbärsblomma i min tappning! =)
The image is from Was Fruit Company and it's a Cherry Blossom in my special coloring! =)

8 kommentarer:

  1. Oh you did a great job with your inspirations.
    I am so happy I found your blog and I am a new follower. See you over at WFC

    SvaraRadera
  2. Love what you have done Elenor LOL I have been watching this challenge blog and thinking of entering too!

    SvaraRadera
  3. Så fint...Jag såg blommande körsbär i paris! Kramiz

    SvaraRadera
  4. Hej på dej!
    Jag klara mej från förkylning "peppar peppar".
    Vi trodde att det skulle hinnas med en tur till våren i Packarden. Skulle haft matkorg med oss och åkt till Skokloster där det finns ett Muséum med gamla fordon.
    Var en ung kille som köpte den. Såg bilen han åkte med var en fin Chrysler sån där stor. Jag gillar att kika på gamla bilar. Dagens bilar finns väl inte efter 60 år.
    Fint kort du har gjort. Var in och kika på alla fina stämplar.
    Kram och ha en bra dag.

    SvaraRadera
  5. Cute card! It's very pretty....thanks for joining us at Etsy this week & hope to see you again!!!

    SvaraRadera
  6. Beautiful card, WFC images are fab! Never played the Etsy inspired challenge, think I should some day :-) TFS Janna

    SvaraRadera
  7. Vilket härligt kort. Hoppas allt är väl med dig. Här njuter jag av fint väder.

    SvaraRadera