måndag 11 oktober 2010

Sovdax

Jag har varit med syster till Skellefteåoch dansat i helgen, kom hem i eftermiddags och körde hit packning + loppisfynd innan bilen återlämnades till mamma. Bilder kommer på loppisfynden senare!

Närjag kom till mamma så fick jag lite fika, sedan tog jag och mamma en cykeltur till ÖoB innan jag cyklade hemåt, var ganska så slut i benen då efter två kvällar med dans, båda 20-02, bilkörningen hem och cykeltur hem i motvind hjälpte inte direkt helller.
Min plan var att inte far ut mer, men det gick inte så bra då min kompis O ringde, han hade varit hemöver och firat sin 40-års dag i förväg, så jag mötte upp honom på busstationen. Fick snabbgöra ett kort och slå in hans presenter, han fick en kroatisk coca-cola, en Star Trek flasköppnare och ett McD coca-cola glas.

Jag fick också presenter, en supercool gris, en grisnyckelring med lampa och två små M&M Crisp påsar!

Nu ska jag sova, har inte fått tillräckligt med sömn helgen men haft roligt både på dans ooch med kompisarna från Älvsbyn, så det väger upp lite! Svarar på kommentarer imorgon, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar