fredag 29 oktober 2010

Snart helg och snart höstlov

Gissa om jag längtar tills nästa vecka när vi är lediga ons-fre, det är välbehövligt nu känner jag... längesen jag jobbat så intensivt flera veckor på raken.

Har jobbat alla kvällar denna veckan på tre beställningskort, är äntligen klar med dem och ska posta dem imorgon, de har varit roliga och definitivt kluriga att göra.

Klar med ett födelsedagskort och ett "bara för att-kort" också, har ett födesedagskort kvar, ska se om jag har nåt i mina gömmor först!

Imorgon ska jag ut och äta indiskt med syster, hade tänkt gå på Caroline af Ugglas men orkar inte det.
Lördag morgon kl.07.00 ska vi vara i Holmsund och baka tunnbröd och mjukkaka, sedan ev spelkväll i J's stuga.
Söndag kl.07.00 bär det av till IKEA via Sporren, tre bussar + ett släp åker iväg och vi är sedan hemma igen vid 19.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar