söndag 3 oktober 2010

Min lördag och söndag

Igår blev det en kul spelkväll på Tomtebo, tjejfesten blev tyvärr inställd då nästan alla uom mig tackat nej, vilket var jättetråkigt!

Fick i alla fall testa två nya spel igår, Zombie Fluxx och Ticket to ride, båda var roliga men jag hade ingen nybörjartur!
Lånade mammas bil, kom hem vid 1.30 ca, blev sängen direkt.

Steg upp vid 10 imorse, kollade lite mail och gjorde frukost/lunch, körde till Ica och postade ett brev innan jag hämtade syster.
Vi har varit till pappa i Vindeln och gratulerat honom, han fyllde 65 i fredags! Han fick en vattenkokare och ett duschdraperi med spännande fiskar (fiskpinne, fiskbulle, sågfisk mfl) från Lagerhaus. Vi hjälpte honom att sätta upp det och fikade gott!

Väl hemma så har jag pysslat, tvättat en snabbis, ätit middag och ser nu på sista Irene Huss filmen, Guldkalven! Ska börja med swapkorten också, denna gången ett kort på bokstaven E och ett med en ängel/fe på! Är bara med i två denna gången, får räcka!

Här är swapkortet som inte kom fram, det nya är likadant men med röd bakgrund, D står för Dolie (vita spetspapperet) och Decoupage (de små kakorna och texten från en servett):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar