torsdag 2 september 2010

Mutter... förkylning... kort (skrivet onsdag)

Jag trodde att jag skulle vara piggare idag och att jag skulle orka fara och dansa, men icke sa Nicke, det enda jag verkar orka är att cykla till jobbet, jobba och sen cykla hem. Så får se på dans istället för att själv dansa, inte lika kul eller härligt men vad gör man!

Så sitter här med förkylningste som jag fyllt på med riven ingefära och massa honung, nyss ätit en rostad macka med skivad vitlök och ost, så ska väl bli pigg så småningom!

Har lagt ut ett kort som jag använde till två utmaningar, så det är lite spännande att se om man vinner något!

Just ja, här är ett kort som jag inte har visat, har några andra också men de är till september månads swaps/kortbyten, så kan inte visa dem innan mottagarna får dem!

Denna stämpel heter "HIC-OOPS" och är från digistamps4joy! Helt underbar stämpel och jag förtydligade bubblorna glaset och hårbandet med lite Glossy accents!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar