tisdag 28 september 2010

Gäst DT hos Michelle Perkett/Guest DT at Michelle Perkett

I helgen fick jag frågan om jag vill göra ett inhopp som gäst DT hos Michelle Perketts utmaningsblogg, det kunde jag ju inte tacka nej till,när jag för första gången fått den frågan!

I was asked this weekend if I would like to be guest DT at Michelle Perketts Challenge blog and I said yes, my first ever DT mission, couldn’t say no to that!

Denna veckas utmaning är"Girlie with bling" dvs tjejigt med bling, inte direkt min vanliga stil men jag gjorde ett kort och det blev jättebra och nu finns det + lite info om mig här: http://michelleperkettstudio.blogspot.com/2010/09/challenge-47-girlie-with-bling.html

This weeks challenge is "Girlie with bling", not exactly my usual style, but I made a card and it turned out great, now it’s here with a little bio about me: http://michelleperkettstudio.blogspot.com/2010/09/challenge-47-girlie-with-bling.html

Här är mitt kort/Here are my card:

I have added this card to this weeks challenge at Crazy 4 Challenges, their theme is "Bling"
Crazy 4 Challenges har en utmaning med temat "Bling" så då passar detta kortet bra in där också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar