söndag 11 juli 2010

Varm söndag

Vaknade till sol idag igen och åt lite lunch innan jag grävde fram bikinin och cyklade till Broparken för en stunds solning!

Rätt skönt att bara ligga och slappa några timmar, syster kom förbi en sväng också. Däremot var det en del skränande fåglar som störtdök och det var mindre trevligt, cyklade hemåt när trädets skugga började komma.

Tog en promenad till affärn och handlade inför sommarfesten + 40 års firande av en tjejkompis som är på tisdag kväll, jag är snacks ansvarig!
Väl hemma fastnade jag i en bok av Ann Rice, The Mummy or Ramses the Damned!

Rätt så intressant bok, än så länge är jag rätt så fast i den... sista av mina låneböcker, har verkligen plöjt dem nu några veckor! Klicka på boken så får ni veta mer!

Nu sitter jag och ser på fotbollsfinalen, lite spännande är det ju men så mycket strul i denna matchen och gula kort, hoppas Holland gör mål snart!
Just ja, har namnsdag idag, tur att jag fick en gratulation strax efter midnatt, annars hade jag glömt det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar