söndag 11 juli 2010

Digi day med Some Odd Girl

Some Odd Girl hade en digidag igår på SNR Card Universe med 5 olika utmaningar och jag lyckades göra kort till alla 5, ett fick jag fixa till nu idag då jag hade missat en detalj på det, alla digistämplarna kommer från Some Odd Girl.

Utmaning #1- göra kort efter en skiss, hittade en ram som jag kunde använda som tur var + lyckades få dit banden också:

Utmaning #2- Färger, man skulle använda primär färger som tex. gul, blå och röd.

Utmaning #3- Det är varmt, dvs temat var att det skulle kännas varmt, sol eld eller något åt det hållet!

Utmaning #4- Man skulle välja tre saker från en lista och använda dem på kortet, sedan ersätta det med tre nya saker. Mina val blev stickles, blommor och mini alfabet!

Utmaning #5- återvinning, jag använde ett bakgrundspapper till en förpackning + en blomma från ett Yves Rocher utskick!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar