torsdag 27 maj 2010

Vårruset

Ikvälll har jag och mamma gått Vårruset, tillsammans med hennes arbetskompisar, det regnade lite men annars var det okej väder.

Jga hade byltat på mig så behövde inte frysa direkt, lyckades vinna myggmedel och ett allt-i-ett sak från Pastejöket som kunde användas till halsduk, armband eller mössa.

Mina ben är inte helt med mig, trots allt promenerande i Kroatien, så tiden blev 48 min denna gången, sist var vi nästan nere på 40 min, men får hoppas på att mina knän och ben är piggare nästa år!

Imorgon blir det middag igen, denna gången hos M och hans M fyller år, så har gjort ett kort ikväll. Nu är det dock dax att sova, får se om jag hinner om på Rix Fm festivalen imorgon, skulle vilja höra Broken Door och Apollo Drive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar