tisdag 11 maj 2010

Resfeber + bloggpaus

Jag har lite resfeber men så ska det ju vara, väskan är packad men jag måste ta och väga den när jag kommer hem och ev packa om den lite. Tänk om man hade kunnat vara ledig idag också, men så blev det inte, kan dock sluta lite tidiagre så att jag hinner hem och äta + fixa det sista!

Kom på att jag glömde visa min swapkort som kom igår, denna gången var jag med på bostaven Z och vacationcard, dvs semester/resekort!

Mina har inte kommit fram ännu men jag har fått av de två som skulle skicka till mig, så här kommer ett fint kort på Z från Shirley i Australien:

Sedan hade Trish, också från Australien skickat detta underbara "Vacation" kort till mig!

Så tar en bloggpaus nu och återkommer senare med bilder och berättelser från resan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar