fredag 28 maj 2010

Kurs, middag, Rix FM festival

Idag har jag och en arbetskamrat varit på hälsoinspiratörutbildning steg 2-3, det har varit en trevlig dag, vi har lärt oss lite mer om kost och hälsa, ubytt erfarenheter med varandra och haft två inspirerade kursledare via Korpen!

Efter kursen pinnade jag till mamma på trötta ben, fick en macka och hämtade cykeln, den har varit på rep och nu funkar växlarna, någon del som hade spruckit!
Hojade upp till M, gav M:s M hennes födelsedagskort, här kommer en bild även om färgerna inte bleb så klara!

Vi fick god mat och en god hallonmousse tårta, så det var en trevlig middag!

Jag kilade iväg lite tidigare och cyklade ner till stan och mötte upp syster på Rix FM festivalen, vi lyssnade på Linda & Velvet, Broken Door, Love Generation, Apollo Drive, Darin, Ola. Tog lite kort och träffade lite folk jag kände, hann tom hem innan regnet kom!

Linda & Velvet

Broken Door

Love Generation

Apollo Drive

Darin

Ola

Suttit och lyssnat på bidragen till ESC, men kollar nu på kvällens Criminal Minds, lite bättre underhållning!

Just ja, en bild på mina växande basilikaskott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar