torsdag 4 mars 2010

Full fart torsdag

Jag har varit på utbildning hela dagen, steg 1 för hälsoinspiratörer, det var en mycket bra dag och kul att träffa andra inspiratörer.
Vad jag däremot missade var att det inte var på Teg, som jag och några andra också trodde, läste 7.50 att det var på OK hotellet på Parkvägen, betydligt längre bort, så jag rusade hemifrån strax efter 8.

Var helt säker på att jag skulle vara hur sen som helst, kom fram och såg inte till några men fick veta var konferans lokalen var och där var det bara ledarna... så insåg att jag nog var i tid. Kollade klockan och den var 8.43, så snabbt har jag nog aldrig gått den sträckan!

Vi tog en promenad i solen efter lunchen, det var härligt och sen slutade vi ca 16.30, då gick jag iväg och postade lite brev och ringde sedan M för att höra om det var ok att jag kom tidigare till middagen. Helt ok, så var där strax efter 17, skalade lite potatis inför middagen och sedan fick vi lax och potatismos med sallad till, det var gott!
Tog bussen hem, kände att jag hade fått nog med motion och nu ser jag på Criminal minds och ska sen fxa lite innan jag somnar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar