fredag 22 januari 2010

Fredag och bio

Igår var det fullt upp också, jobbade hela dagen lång, en sjukling var tillbaka men de två andra hemma! Sen hade vi möte sista timmen till 17 och efter det susade jag hem på cykeln och började med middagen!

Det blev marinerad kyckling tillsammans med fullkornsnudlar och wokgrönsaker, blev jättegott och fick en matlåda över! Alla blev mätta och nöjda, ska nog se till att ta kort på maten till en annan gång!

Efter lite te så blev det speldax, Pirate's cove, ännu ett nytt spel, de satsar hårt på att göra mig till en spelnörd!  Det var ett kul spel och allt hann jag inte med att lära mig men vi skrattade gott! Så fick nästan ont i magen av allt skrattande!

När M, K, M for hem så diskade jag undan lite, tränade axeln och kollade lite mail. Ena M hjälpte mig att fixa till datorn, inte så stora grejer att fixa men det var värt mycket. Nu funkar min mediadel och det går att använda cd/dvd brännaren!

Nu är jag på jobbet och alla sjuk är tillbaka, så idag blir det betydligt lugnare, har lite att göra på lunchen endast!
Ikväll lutar det åt bio, men det blir Sherlock Holmes och inte Avatar, biljetterna var slut till den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar