fredag 23 oktober 2009

Glocalnet =(

Nu har jag skickats runt och fått prata med lite olika människor!
Försökte få tjejen jag pratade med att förstå att jag ville ha kompensation, det jag kommer att få är 300 kr i samtalspott, vilket inte täcker min mobilkostnad överhuvudtaget, fick inte henne att ge mig mer. Har säkert betalt in mer än 1000 kr på mitt refillkort sen i september, hon frågade vad jag tyckte var skäligt och sa 1000 kr... men det fick jag inget gehör för alls.

Sen att jag ska slippa betala för september och oktober är inte mer än rätt + ingen flytt avgift, det kommer som utöver det hela, inte mitt fel att de inte kan sköta sina uppgifter och fixa det som ska fixas.

Så nu har jag mailat Plus och hoppas att de hör av sig och tar upp detta! Sen så ska jag kolla upp vad iptelefoni kostar via mitt bredband, det kanske funkar bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar