tisdag 18 augusti 2009

Vaknade och har jobbat

Vaknade i tid imorse, åt frukost och cyklade till jobbet.
Väl där så syns följderna av ombyggnationen, träd var nedkapde utanför och inne var det tomt där de har tömt lokaler.

Vi åkte dock iväg med buss till konferanslokal i Holmsund, Västerbacken, och det har varit en lugn dag, allt flöt på bra och inget tjafs, så det var skönt. Vi har gratulerat en av de tre som fyller 60 i höst, så hon fick blommor idag.

Efter jobbet följdes jag och en arbetskamrat åt samma håll, sen hämtade jag ett paket och mer astmamedicin, har varit och kollat ny hemtelefon idag men hittade inget jag direkt ville ha, måste kolla på fler ställen.

Annars en lugn kväll med friidrott, fått sms från tjejen som har lägenheten dit jag ska flytta, ev kan jag börja flytta saker snart, hon undrade om jag kunde nöja mig med en "lättare" städning, beror på vad hon menar med det, hoppas det innebär att fönstren är tvättade i alla fall. Får se vad hon svarar!

Snart dax att försöka sova lite, börjar vid 8 imorgon och får se hur lång dagen blir, ska försöka få fatt i schema för min elev och se hur hennes dagar ser ut så att jag kan lägga mitt schema.

Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar