söndag 16 augusti 2009

Regnet vräker ned

"Linje 123 kapad" som vi såg igår med bla Denzel Washington och John Travolta var riktigt bra men mer thriller än action även om det fanns lite av det också!
Efter filmen gick vi och fikade och surrade i några timmar, det var trevligt!

Somnade sen igår kväll och sov gott tills jag vaknade vid 2.40 och hörde några som smällde smällare för fullt... somnade om... vaknade av att grannen ovanför kom hem med gäster men lyckades somna om igen.

Vaknade till regnet som smattrade mot rutorna vid 11.30, skyndade mig ned från sängen, drog på kläder och plockade in min blomlåda som väger lite extra idag, fylld med vatten. Så nu får den stå inne och torka.

Har precis ätit lite och väntar på mamma som är så snäll att hon far ut i ösregnet och handlar lådor åt mig, så ska gå och leta rätt på lite fika att bjuda henne på, hon kommer nog snart hit på cykel.

Sen ska vi packa en present och ett kort som min tremännings lilla son Alvin ska få, han föddes den 26:e juli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar