söndag 9 augusti 2009

Min lördag

Steg upp vid 10, hur trött som helst, in i duschen och lika varm ut ur den, frukost och sen snabbt plocka ihop pysselsaker och iväg med bilen.
Skulle ta ut pengar och det brukar inte vara kö, stod 7 st framför mig, men kom iväg till Krumelur till sist och det var kul!

Fick träffa V och H som jag inte sett på ett bra ta nu, hann göra klart en födelsedagspresent som är lite sen, hade små canvas tavlor på stafflier i storleken 5x5 cm ca, så använde lite hjärtservett bitar och klistrade fast dem med decoupagelim, blev läckert!

Fick min klänning som jag beställde tidigare, den är jättefin och passade perfekt! Så har testat den när jag cyklade hemåt ikväll.

Efter pysslet blev det nämligen fika på Soldattorpet med U, C, K och syster och det var trevligt, fläktade lite där så blev inte helt stekta i värmen.

Sen åkte vi till minigolfen och spelade en runda där innan det blev middag på Pronto, jag åt en grekisk kebabpirog.

Mätta och belåtna styrde vi kosan till U, fick se hans nya lgh, jättefin, spelade Wii, åt marängswiss och spelade mer Wii, krossade syster i svärdsfäktning och boxning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar