måndag 24 augusti 2009

Fullt fart söndag

Sov till 11, sen kom mamma och syster förbi, vi har rensat i mitt förråd hela dagen, syster åkte hem efter middagen och sen hjälptes jag och mamma åt med sista svängen i förrådet, så nu är alla lådor kollade och en del ska jag rensa nogrannare senare, men skönt att ha minimerat allt där.
Slängde iväg över 5 sopsäckar, massa kartonger, tidningar och annat, jag har verkligen samlat på allt möjligt genom åren! Hittade en studslera som fortfarande funkade, den fick syster ta.

Vi var klara vid 19 snåret, då blev det diskning och har packat lite fler lådor, ser nu på film på 5:an, men boken är mycket bättre, känns som att de snabbspolar filmen.

Imorgon får jag hämta nycklarna till nya lägenheten, så kommer att köra saker alla kvällar i veckan och sen försöka städa eftersom, så skönt att det äntligen är dax att flytta.
Kommer att kunna sova utan problem inatt, är helt slut nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar