fredag 3 juli 2009

Tack för alla...

kommentarer om min nya lägenhet, det ska bli jättekul att få komma till något större efter 12 år i en etta.

Är helt seg nu, jag och syster har varit till pappa och flyttstädat åt honom, det tog hela kvällen, jag gillar min pappa, men städa är nog varken hans eller hans frus grej, får det har vi verkligen fått göra, allt!
Började 17 och slutade 22.20, sen till deras nya lägenhet, bar in städsakerna och fick fika. Åter i stan vid midnatt, lämnade tillbaka bilen hos mamma och hemma en kvart senare!

Innan allt detta fyndade jag svenska jordgubbar för 14,90 på Ica Kvantum, erbjudandet var endast idag så cyklade dit och handlade maxantalet dvs 5 l, så nu är 4 nedfrysta och 1 ska ätas imorgon!

Nu blir det en dusch efter svettig städning och sen kommer jag att sova utan några som helst problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar