söndag 19 juli 2009

Sortera och packa...

Håller på att röja i de sista högarna i papper, dagen blev inte riktigt som planerat.

Sov till 12, sen påminde jag min kompis om att vi skulle fika men han mådde inte bra så det blir uppskjutet. Då tänkte jag att Tingeling kunde få besök tidigare men då mådde inte hon heller bra, så får ägna mig åt att rensa här hemma inför flytten, nåt som också måste göras.
Lär nog hinna träffa dem senare till, så det är lugnt!

Dansade i Bredsele igår, inte packat med folk och många favoriter saknades men fick träffa flera som jag inte sett på länge så det var kul.
Klarade mig från myggbett också, otroligt nog!
Vi hann se en del djur på vägen dit och hem, lite tranor, en igelkott, en ren- som tydligen stod på samma ställe vid Järvtjärn förra fredagen också, några älgar och lite katter och diverse fåglar.

Ska kanske ta och fixa lite middag snart också men ska attackera lite mer högar först!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar