tisdag 14 juli 2009

Skallebank

Vaknade med massiv huvudvärk imorse, så har bara tagit det lugnt idag!
Ringde på dörren tidigare, såg att det var en budkille så fick snabbt slänga på mig en tröja, nyduschad som jag var och kvittera mitt paket, det var alla ca 600 kort jag hade skickat för framkallning, snabb leverans.

Sorterat lite mer papper, har några högar kvar att gå igenom, burit ut en låda med plast, plåt och glas till återvinningsstationen tvärs över vägen och såg då att de har sågat ner alla buskar ute på gården vid cykelstället, det ser tomt ut där nu!

Nu är hälften av korten i album men måste nog ner på stan och skaffa ett till, så att alla blir insatta, sen är jag klar med 2007's kort och får börja framkalla de från 2008.

Här kommer en bild på 30-års kortet jag gjorde till J's kompis Pär som fyllde år igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar