torsdag 9 juli 2009

Ösregn, igen

Vaknade imorse av att de klippte gräsmattan ute, men lyckades somna om, hörde däremot blåsten, det har blåst ordentligt idag.

Nu i kväll började det regna och bara vräker ned, så hoppas det inte blir så kallt och fuktigt på dansen, första av 4 var igår, inte så mycket folk men inte regn i alla fall.

Min kompis åkte hem tidigt igår morse, sen somnade jag om men då började telefonen ringa, efter 4: gången så orkade jag inte mer, så steg upp. Bla en tjej till som ville kolla på lägenheten, så hade en kl.12 och en kl.13, båda var intresserade och en av dem måste ha fått den för jag fick ett brev idag om att den blir uppsagd sista augusti, vilket passar bra för då kan jag flytta in tidigare i den nya också.

Sen for jag till mamma och fixade lite inför dagens sushilagning, lånade bilen, hem och gjorde mig i ordning, körde till C dit vi var bjudna på middag och åt en god middag som avslutades med jordgubbar och glass.

Efter det så körde jag till Gräsmyr där jag och syster dansade till Nova + många andra som var där och dansade såklart! Det var en okej kväll, men blåsigt och kallt.

Ikväll spelar Zlips och Perikles, ska nog bli en bra kväll! Så nu är det dax för mig at hoppa in i duschen och sen kuyta ut till bilen, vi ska samåka med två danskillar, skönt så slipper jag köra + får vila foten lite!

Avslutar med kortet jag fick idag, är bara med i en swap denna gången och det var alfabetsswappen, nu har vi kommit till P- som i parrot (papegoja) som är temat på det tjusiga kortet jag fick av Faye idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar