fredag 24 juli 2009

Lunch, tvätt och musik

Dagen började med att jag fikade, cyklade till syster och försökte hjälpa henne med datorn, men fick inte ordning på hennes anslutning men med hjälp av supporten så fick vi till sist ordning på allt, var ett superenkelt fel som tydligen den nya support gruppen missat att komma på, så de skulle få veta det. Sen så hjälpte jag henne att installera antivirus, firefox och lite annat.

Cyklade till Göteborg där jag mötte upp min kompis M och vi åt en plocktallrik där, blev mätta och belåtna, orkade inte ens fika efteråt.

Åter upp på cykeln, var inte ledigt i tvättstugan med strax innan 17 kunde jag köra igång och sen blev jag klar lagomt till 18.30, cyklade in till stan igen, lyssnade på musik och här kommer lite bilder från:

Vinnaren i talangtävlingen!

Nord, lokalt barn som är mycket duktiga!

Solja Krapu berättade om Visfestivalen på Holmön.

Kapten Kid och det oändliga sommarlovet!

Kvällens huvudattraktion: Andreas Johnson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar