måndag 6 juli 2009

Datasöndag

Sovmorgon, vilket var skönt!
Såg på film igår, äntligen sett Wolverine, den var toppenbra, kunde inte vara annat!
Sen såg vi en dansfilm, Love n' dancing, den var underhållande!

Min kompis K är på besök nu, vi ska dansa till veckan, är dans i Gräsmyr onsdag, torsdag, fredag och lördag kväll, det ska bli kul, speciellt nu när det inte blev dans igår.

Idag har jag, K och syster varit till Media Markt, syster behövde en ny dator, hennes gamla vill inte riktigt starta upp, så nu har hon en fin bärbar dator. Efter det så for vi till henne för att kolla upp om det gick att få igång datorn men inte, så kopplade ur hårddisken, efter lite strul, sen åkte jag och K till mamma. Där fick jag min rygg kollade och vi fick fläskpannkaka till middag, *mums*.

Åkte sen till systers kompis M och fick låna deras stationära så att syster kunde föra över allt till sin externa hårddisk, eller jag satt och hjälpte henne med det mesta!

Så dagens datahjälp var äntligen klar, har varit lite telefon support senare men annars sett på en fangjord film som heter "The hunt for Gollum", riktigt snyggt gjord och ett pilotavsnitt av "Legend of the Seeker", baserade på böcker av Terry Goodkind, väldigt bra var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar