lördag 11 juli 2009

Danskväll nr.3

Fullt med folk men mer äldre än i torsdags, funkade dock bra med foten och jag dansade en hel del.
Saknade en del folk dock + lite konstigt med 2 pauser a´20 min, normalt bara en på 30 min, så fick springa mellan Scotts och Bhonus om jag ville dansa mycket, vilket ledde till att första dansen gjordes med blöta skosulor. Tog som en kille sa, en dans för att få tillbaka glidet under skorna.

Ikväll liftar vi med L&L igen, så slippe köra, kände av foten när jag körde hem inatt, men det var uppehåll då, vilket ar mycket skönt!

Idag har jag varit och pysslat, är med i en sommar utmaning då färgläggningen är det viktiga, så har gjort klart nästan två kort med samma motiv bara färglagt i olika färger. Här kommer ett av dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar