onsdag 3 juni 2009

Trött, tröttare, tröttast

Förstår int hur trött man kan vara egentligen, sover på nätterna om än lite oroligt men kan knappt få upp ögonen på mornarna... helt kört känns det nästan som. Måste vara allt pollen ute eller så håller jag på att bli sjuk!

Har i alla fall äntligen fått komma till en sjukgymmnast, väntat på det i några månader, efter att jag skadade mig i axeln på jobbet i slutet av januari. Fick efter undersökningen veta att jag hade en inflammation i axeln och att ledbandet och ledkapseln var slitna, så hoppas få komma tillbaka på behandling när/om chefen godkänner det. Skönt att äntligen få det kollat upp, axeln har ju tyvärr inte fått vila till sig då jag nu dessutom gått med kryckor i 7-8 veckor.

Omväxlande regn och sol dag + blåst, klarade värsta skurarna då jag hade regnkläder på, men min snabba tur till affärn klarade sig inte, på vägen hem så öste det ned, tur att det bara är 443 m att cykla.

Hoppas att det är uppehåll senare i veckan så att jag kan fara och fota lite, ta kort i ösregn är inte det bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar