söndag 21 juni 2009

Midsommardag

Lugn dag, sov till 12 ca, sen frukost/lunch, dusch och tvättade håret!
Packade ner ett par jeans, lagade dem tidigare men det höll inte så tog med dem till mamma.
Det blev mörkare och mörkare ju närmare mamma jag kom och ett tag efter att jag kommit dit så öste det ned, vi fikade upp resterna från gårdagens tårta, funkade bara fint!

Tyvärr inte kameran med mig, annars skulle jag ha tagit kort på solen åt mitt håll och mörkret åt mammas håll!

Läste ut en bok hos mamma, Danielle Steel Dejtingleken, den lockade fram en hel del skratt när huvudpersonen hamnade på den ena efter den andra av hemska dejter.

Sen åt vi middag och såg lite på tv, innan jag och syster cyklade hemåt åt våra skilda håll. Har sett ett till avsnitt av Bones, från första säsongen, gillar den serien skarpt!

Nu ser jag på Kommissarie Morse som visas på 9:an (spelat in), aldrig fel med brittiska deckare, på tisdag börjar nya avsnitt av Morden i Midsomer, det ser jag verkligen fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar