torsdag 25 juni 2009

Ännu varmare idag

Sov tills jag vaknade av värmen, sen frukost- långfil och flingor.
Cyklade till mamma med papperen från försäkringskassan, så nu är de ifyllda och ivägskickade, hoppas det inte tar allför lång tid innan ersättningen kommer nu.

Efter det cyklade vi ut på en tur i det fina vädret, såg att soldatorpet hade öppet så vi svängde in på I20 området och cyklade ner dit. Har aldrig besökt muséet men det var rätt intressant, tog två kort.

Hade tänkt ta lite kort utomhus också när vi satte oss ned med fikat som gick att köpa därinne, men då tog mina batterier slut i kameran, typiskt! Var dock soligt och fint, så hade en härlig stund med gott fika i solen. Cyklade tillbaka till mamma, plockade ihop mina saker och susade hemåt.

Har nu ätit och startat takfläkten, den kommer att behövas nu när värmen verkligen är här, hade 40 grader i solen mitt på dagen. nu är det 23 ute och 26 inne.
Min kompis S kommer hit snart, vi ska färga om vårt hår och göra det sommarfint, så har fixat lite fika åt oss:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar