onsdag 8 april 2009

Sovmorgon

Det roade jag mig med idag, vaknade till på morgonsidan och hade ont i höger sida, nästan så att det fick mig att må illa, men somnade om och vaknade först när mamma ringde för att kolla hur det var.

För en timme sen så ringde det på dörren, då var det en yngre och åldre kvinna från Jehovas som frågade om jag ville komma på möte eller var intresserad av bibelstudier, svarade att dels var jag inte det och dels så tar jag mig ingenstans och de var förstående, tom stängde dörren åt mig.

Vill fara ut och gå i affärer eller i alla fall fixa någon lite sak till påsk, men har bett syster köpa en kyckling åt mig i alla fall, får se om jag kan få tag i lite tulpaner också.
Nu ska jag återgå till mitt te + lägga ut lite kort i nästa inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar