onsdag 22 april 2009

Pyssel och ett tips

Lugn dag hos mig igen, vilat min gipsade fot efter helgens bravader och lyckats ta mig iväg och pyssla ikväll och det var kul, fick lov att guida min skjuts hit, hon åkte lite fel men det löste sig bra, hann heja på en gammal klasskompis också som jag inte sett på länge.

Fick ett bra tips av J, att skaffa en kortläsare så ska kolla upp det, då slipper jag ha strul med kameran och sladdar. Har i alla fall turen att min scanner funkar, så ska scanna in kvällens kort när jag har fått i mig lite te! Min röst är lite åt det hesa hållet ikväll, speciellt efter att jag surrat på i några timmar på Krumelur.

Ska försöka knåpa ihop ett födelsedagskort också, hittat lite bra saker till det ikväll, så det var perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar