onsdag 8 april 2009

Lyckats göra kort ikväll

Öm idag efter fallet, men lyckades sova hyfsat och har tagit det lugnt idag men det känns av i axlar, rygg + öm bakdel.

Mamma hämtade mig på eftermiddagen och så kom pappa till henne, han kollade mig och jag var sne över rumpan, hade inte alls bra i ryggen eller nacken, så nu kan det bara bli bättre.

Efter tjockpannkaka med fläsk till middag *gott* så skjutsade mamma mig till Krumelur, skönt att få träffa lite folk! Ägnade kvällen åt att måla lite av de bilder jag har fått hem nu senaste tiden och det blev tre st kort när jag kom hem. Först tänkte jag dock visa de andra sakerna som jag fick igår.

Uppstämplade bilder + kort från Chris!

Mitt försenade blogcandy (sponsrat från Silly Monkey Crafts) + nedan närbild på papperen jag fick!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar