onsdag 11 mars 2009

Pyssel igår

Jag pysslade igår på Krumelur, det var skoj! Vi var faktiskt riktigt många där igår så fick surra lite med en jag inte sett på länge också, så blev mer prat än kort men två stycken kort var jag bara tvungen att göra, de har lite speciell stil över sig och ska bli två överraskningar.

Idag eller nu är jag på jobbet, ska se ettornas show kl.14, sen till mamma och pappa kommer dit för att kolla min axel. Efter det så ska jag ta med lilla Freddie, en blå tyg hund (skolprojekt från USA, mer info senare) på cirkusskola, fast först ska han få följa med på showen.

Efter det så blir det att susa hemåt i mammas bil, ska lånas i eftermiddag och hålla bokklubbsmöte, kanske tom hinner fixa scones också, hallonbrownies bakades igår kväll, de blev jättegoda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar