söndag 22 februari 2009

Lugn söndag

Haft en lugn söndag, varit och handlat lite, kollat in en loppis men hittade inga fynd.
Sett lite skidåkning och varit ner på stan och fotat snöskulpturerna, tyvärr hade de förstört en del saker på dem, vilket är synd då de som jobbade så hårt med dem blev klara igår.

Inget pysslande, ska istället försöka få lite ordning på mina saker innan det är dax för bokklubbsmöte på onsdag hos mig. Ska också se om jag hinner baka semlor tills dess.

På tal om böcker, om det är några, tex 6 st som skulle vilja vara med i ett pocketboksutbyte så hör av er till mig på mail senast tisdag, har inte lyckas få ihop några ännu och har man tur så kan man få upp till 36 böcker när utbytet är klart!

Ska testa att göra fler kort som glimmar senare, men nu åter till min bok som jag läser, rysk fantasy är kanonbra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar