tisdag 27 januari 2009

Bloggar via jobbet

Jag startade min dator igår och tänkte surfa runt lite, men det gick inte att komma in på nätet.
Då kom jag på att det stod en lapp på ytterdörren så kikade på den när jag gick ner till tvättstugan, de håller på att installera bredband via Telia hos oss, under 13-31 januari men det ska då komma upp en liten ruta med inställningar, den rutan kom ej upp igår.

Så jag får hoppas att det funkar snart, men är det samma ikväll så måste jag fixa räkningarna på jobbet imorgon, glömde ta med dem idag.
Pratade med en av grannarna, hennes son som bor i huset mittemot hade fått vänta en vecka på att få internet, *suck*.

Hann i alla fall gör klart 2 av 3 kortbyteskort , ett på temat K och ett med en vikning som blev rätt rolig att göra... säger bara en sak: praliner!
Scannade in dem igår kväll och visar dem så fort det går, men då vet ni varför det händer så mycket här för tillfället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar